مشتری گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات شرکت مهندسی کامپیوتر یکان به دقت ملاحظه فرمایید.

        پرداخت مبلغ خدمات از طریق درگاه اینترنتی به معنای پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین خدمات شرکت مهندسی کامپیوتر یکان است؛ لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی

        توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های شرکت مهندسی کامپیوتر یکان منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج شرکت مهندسی کامپیوتر یکان تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

        اشخاص حقیقی یا حقوقی که به هر طریق اعم از حضوری یا غیر حضوری اقدام به خرید محصولات نرم افزاری یا خدمات پشتیبانی شرکت مهندسی کامپیوتر یکان میکنند و مبلغ آن را به صورت نقد و یا از طریق درگاه های الکترونیکی بانک که صرفا از طریق همین سایت در اختیار آنها قرار داده میشود میپردازند، مشتری یا کاربر اطلاق میشود.

ارتباطات الکترونیکی

        توجه داشته باشید که شماره تلفنهای 31315011 (031) و ایمیل info@yekansoft.com تنها راههای ارتباطی شرکت  مهندسی کامپیوتر یکان با کاربران و مشتریان خود میباشد.

سرویس پشتیبانی

        در راستای مشتری مداری تمام محصولات شرکت مهندسی کامپیوتر یکان دارای خدمات پشتیبانی و راهبری رایگان 3 تا 6 ماهه (مطابق مفاد مندرج در قرارداد پشتیبانی) می باشد.

        شرکت مهندسی کامپیوتر یکان خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه مغایرت، مراتب را صرفا از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.