رسالت اصلی شرکت مهندسی کامپیوتر یکان که از سال 1368 ه.ش تاسیس و تاکنون مشغول فعالیت در حوزه تولید، توسعه و پشتیبانی نرم افزارهاست، ارائه خدمات پشتیبانی و کسب رضایت حداکثری مشتریان است.

در واقع سه دهه پایداری، عبور از فراز و نشیب های اقتصادی، موفقیت و داشتن مشتریانی وفادار در گستره ایران عزیزمان، مدیون تمرکز بر کیفیت محصولات و مهمتر از آن ارائه خدمات پس از فروش و مشتری مداری شرکت مهندسی کامپیوتر یکان است.

مشتریانی که از دهه 60 و 70 سیستمهای مالی یا اداری تحت داس این شرکت را تهیه کرده و تاکنون با وجود ارتقاء کلیه نرم افزارهای این شرکت به نگارش های مختلف ویندوز، وب و موبایل، هنوز مصرانه درخواست دریافت خدمات از همان نرم افزارهای قدیمی را دارند و دلیلی بر ارتقاء آن نمیبینند.

این همه وفاداری مشتریان به شرکت مهندسی کامپیوتر یکان، امتیازی است که آسان بدست نیامده و یقینا آن را آسان از دست نخواهیم داد.

در حال حاضر نیز این شرکت با گارانتی رایگان محصولات خود از سه ماه تا یکسال و انعقاد قراردادهای پشتیبانی متنوع بعد از دوره استقرار و راهبری نرم افزارها، رضایت صد در صدی مشتریان خود را فراهم کرده است.

این در حالی است که اکثر نرم افزارهای مالی این شرکت بصورت کاملا پارامتریک طراحی شده اند که کاربران در صورت تمایل و دریافت آموزش های لازم، حتی قادر خواهند بود پیچیده ترین و متنوع ترین گزارشات مورد نیازشان را به تنهایی و بدون وابستگی به شرکت طراحی کرده و یا حتی شخصا اقدام به تعریف فیلدهای جدید و فرمولهای محاسباتی متنوع نمایند.

همچنین بهره گیری شرکت مهندسی کامپیوتر یکان از موتورهای برنامه ساز تحت ویندوز و تحت وب، کار سفارشی سازی و پشتیبانی از نرم افزارهای این شرکت را به شدت تسهیل نموده است. بهره مندی از موتورهای برنامه ساز نه تنها باعث تسریع در برآوردن نیازها و خواستهای جدید مشتریان میشود بلکه موجب بالا رفتن دقت کار و اطمینان از صحت عملکرد نرم افزار میشود.

شرکت مهندسی کامپیوتر یکان به منظور سرعت بخشیدن در خدمات پشتیبانی خود، برخی از نرم افزارها و همچنین نحوه کاربرد آنها را که بیشتر مورد نیاز کاربران خود می باشد ارائه نموده است. جهت دریافت بر روی لینک دلخواه کلیک نمائید.