آموزش نرم افزار crm یکی از دغدغه های شرکت ها هنگام تهیه این نرم افزار پرکاربرد است. امروزه استفاده از نرم افزارهای CRM و مدیریت ارتباط با مشتریان از ملزومات انکار نشدنی کسب و کارها محسوب میشوند. نرم افزار CRM آوند، بصورت کاملا ماژولار تهیه شده است که بر اساس نیاز و درخواست هر سازمان یا شرکتی بصورت یکجا یا جداگانه قابل تهیه هستند.

نرم افزار crm جیست؟

نرم افزار CRM آوند، قابلیت بومی سازی دارد و اطلاعات پایه مورد نیاز در هر ماژول، متناسب با روند کاری هر سازمان یا شرکتی تحت عنوان کدینگ برای سیستم تعریف می شود. فهرست برخی از مهمترین ماژول های نرم افزار CRM آوند در تصویر زیر قابل مشاهده است.

نرم افزار crm جیست؟

تنظیمات اولیه) از امکانات پایه و منحصر بفرد این سیستم، تخصیص دسترسی محتوایی به کاربران می باشد؛ بدین معنی که برای هر کاربر می توان تعیین کرد به اطلاعات کدام مارکت، منطقه جغرافیایی، مراحل کاری و پروژه هایی در نرم افزار دسترسی داشته باشد و همچنین می توان تعیین کرد که امکان دریافت و ارسال آلارم ها و دسترسی به اطلاعات فاکتورها، آرشیو و دبیرخانه، در اختیار عموم یا فقط محدود به کاربر ثبت کننده اطلاعات باشد.

آموزش نرم افزار crm جیست

نرم افزار CRM آوند یک نرم افزار کاملا پارامتریک با قابلیت های خاص میباشد. در تصویر زیر، فهرست برخی از مهمترین کدینگ های قابل تعریف در سیستم مشاهده میشود.

آموزش نرم افزار سی آر ام

آموزش نرم افزار سی آر ام یکان به شرح زیر است:

نرم افزار crm جیست

مدیریت مخاطب) فرم مخاطبین شامل فهرستی از مشتریان بالقوه، مشتریان فعلی و هر شخص یا سازمانی است که در طول زمان، نیاز به ثبت اطلاعات تماس آنها، ثبت اقدامات و ثبت پیگیری های آنها در سازمان است. مشخصات سازمان ها یا شرکت ها و پرسنل آنها و اطلاعات تماس آنها به همراه ویژگی های دیگر، در فرم مخاطبین ثبت شده و از همین فرم به پروژه ها، فاکتورها، قراردادها و فایل های آرشیو شده آنها می توان دسترسی داشت.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری جیست

کاربرگ مخاطبین)در این فرم، تاریخچه اقدامات و پیگیری های پروژه های (پروژه شامل هر محصول یا خدمتی که ارائه شود یا هر فعالیتی که نیاز به نگهداری تاریخچه آن باشد) مربوط به هر مخاطب، ثبت شده و مراحل مختلف کار تحت عنوان گام از هم تفکیک می شوند و قابلیت ایجاد وابستگی بین گام ها برای ارسال آلارم گام وابسته بعدی وجود دارد. از فرم کاربرگ امکان ایجاد آلارم (ایجاد یادآوری، اقدام یا پیگیری برای آینده) یا پیگیری مکرر برای هر پروژه وجود دارد و از همین فرم می توان به آرشیوها و فاکتورهای هر مخاطب نیز دسترسی داشت.

نرم افزار crm جگونه کار می کند

مدیریت تماس) در این بخش، امکان اتصال سیستمVOIP و سانترال به نرم افزار وجود دارد و کلیه تماسها ثبت می شوند و از همین فرم امکان ثبت شماره های جدید و درج اقدام و انتساب آن به هر تماس ثبت شده وجود دارد. در صورت وجود سیستم VOIP ، قبل از پاسخ دهی به تماس، می توان به اطلاعات تماس و کاربرگ مربوط به مخاطب دسترسی داشت.

نرم افزار crm یکان جیست؟

مدیریت فاکتور) کلیه اطلاعات مربوط به فاکتورهادر این فرم ثبت می شوند، فاکتورهای با وضعیت پرداختهای متفاوت با رنگهای مختلف و نمادهای گرافیکی از هم تفکیک شده اند (مثلا فاکتورهای سفید یعنی پرداخت نشده، فاکتورهای با تیک آبی یعنی پرداخت ناقص و فاکتورهای با تیک سبز یعنی پرداخت کامل). همچنین برای مدارک مختلف در قسمت کدینگ می توان به طور متنوعی تنظیمات خاص انجام داد. همچنین بر روی مشتری ها و محصولات در بازه های زمانی مختلف می توان گزارش گیری کرد.

نرم افزار سی آر ام چیست

از همین فرم می توان به فرم ثبت دریافتی های مربوط هر فاکتور دسترسی داشته و دریافتی های جدید را ثبت کرد. نرم افزار crm فارسی

مدیریت قرارداد) قراردادها در این قسمت ثبت و مدیریت می شوند و می توان بر روی آنها گزارشگیری کرد. همچنین در نرم افزار CRM آوند، پیگیری و کنترل پیشرفت قراردادها از طریق نظام دسته بندی آنها بخوبی قابل انجام است. به عنوان مثال پس از ثبت یک قرارداد، آن قرارداد در دسته«موقت» قرار می گیرد، سپس بعد از ارسال برای مخاطب به دسته «ارسال شده» منتقل شده، پس از تایید شفاهی توسط مخاطب به دسته «تایید شفاهی» منتقل شده و پس از امضاء نهایی و تایید توسط بخش حسابداری به دسته «امضا شده–تاییدحسابداری» منتقل میشود. همچنین میتوان قراردادها را در هر زمان، از دسته ای به دسته دیگر منتقل نمود. ضمنا برای سهولت کار، همه قراردادها توسط علائم گرافیکی قابل تشخیص و تفکیک هستند.

نرم افزار crm جیست؟

روزنگار کاربران) در این قسمت سرپرستان سازمان، کاربرگ های ثبت شده توسط پرسنل زیر مجموعه خود را کنترل و مدیریت می کنند. همچنین در همین فرم امکان ثبت پیگیری و ارسال آلارم و واگذاری کار به پرسنل فراهم شده است .

فیلم آموزش crm

فیلم آموزش crm را می توانید در این سایت درخواست دهیید تا همکاران ما فیلم شیوه استفاده از این نرم افزار را در این صفحه قرار دهند.

نرم افزار crm فارسی

مدیریت فعالیت ها و یادآوری ها) در این فرم، برای هر پرسنل وظیفه ای متناسب با مخاطبین یا مشتریان سازمان و در غالب پروژه های تعریف شده، تعیین و به وی ابلاغ می گردد. ضمنا هر کاربر قادر است برای خودش پیام یادآوری بگذارد.

crm چیست؟

کلیه پیام ها در قالب آلارم در پنجره هشدار دهنده ای به محض ورود کاربر به سیستم ظاهر می شوند و تا وقتی نتیجه هر کدام اعلام نشود، در این پنجره باقی خواهند ماند.

نرم افزار crm فارسی جیست؟

مدیریت دانش) ثبت و بایگانی دانش اندوخته سازمان در قالب پرسش و پاسخ در مورد مخاطبین، مشتریان و محصولات در انواع خطا، پیشنهاد، انتقاد و…. در این فرم صورت میپذیرد. به نوعی استفاده از این امکان در نرم افزار CRM به مرور زمان باعث ایجاد گنجینه ارزشمندی از تجارب فنی، مالی و بازرگانی سازمان خواهد شد.

نرم افزار سی آر ام چیست

ارتباطات گروهی) این ماژول امکان ارسال گروهی پیامکهای تبلیغاتی و مناسبتی برای مخاطبین و همچنین ارسال پیامک بر روی آلارم های ثبت شده در نرم افزار و ارسال پیامک برای مدیران در مراحل مختلف و گامهای تعریف شده روی پروژه ها را فراهم می آورد، جهت استفاده از امکانات این ماژول، نیاز است پنل پیامک تهیه شود.

سی آر ام چیست؟

دبیرخانه) ثبت مستندات (نامه های) وارده و صادره با امکان ارجاع توسط پیام، ضمیمه کردن پیوست ها و ذخیره الگو مکاتبات در سربرگهای سازمان و استفاده از آنها توسط کاربر مربوطه در این قسمت مهیا شده است. به نوعی میتوان گفت این ماژول میتواند به عنوان یک اتوماسیون اداری با حداقل امکانات، در سازمان ایفای نقش نماید.

نرم افزار سی آر ام چیست

آرشیو) این ماژول از طریق سایر فرم ها و ماژولهای نرم افزار CRM قابل دسترس و استفاده است. به عنوان مثال از طریق فرم مخاطبین میتوان مستندات مربوط به آنها را ضمیمه نمود و از طریق فرم قراردادها میتوان نمونه امضا شده قراردادها را پیوست کرد. فایلهای ضمیمه در این ماژول، رمزنگاری شده و برای هر کدام می توان مجوز نمایش جداگانه تعیین کرد. آرشیوها را می توان از همین قسمت در قالب آلارم برای سایر کاربران ارسال نمود.

نرم افزار crm چیست

از دیگر ویژگیهای عمومی نرم افزار CRM آوند، مجهز بودن به موتور گزارش ساز است. در نتیجه بر مبنای اطلاعات ورودی، امکان ساخت هرگونه گزارشی با پیچیدگی های متنوع آماری و به اشکال مختلف توسط کاربر فراهم میشود. ویژگی دیگر موجود در ساختار کلی این نرم افزار، امکان جستجوی ساده و پیشرفته بر روی تمامی فیلدهای اطلاعاتی بصورت تکی و ترکیبی می باشد.

نرم افزار crm چیست

با توجه به ماهیت مباحث مربوط به مدیریت ارتباط با مشتریان و استانداردهای جلب رضایت مشتریان و نرم افزار CRM، تیم کارشناسی شرکت مهندسی کامپیوتر یکان آماده آنالیز فرآیندهای جاری در سازمانها و ارائه راهکارهایی راهبردی جهت افزایش بهره وری و بهبود رویه های موجود میباشد. همچنین این شرکت قادر است با توجه به بهره گیری از موتور پیشرفته برنامه ساز، نرم افزار CRM را متناسب با فعالیت های هر سازمان در سریع ترین زمان ممکن و با بالاترین سطح اطمینان، بومی سازی نموده و موجب جلب رضایت حداکثری مشتریان خود گردد.

شرکت مهندسی کامپیوتر یـکان (تاسیس 1368)
عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور
عضو شورایعالی انفورماتیک کشور
www.YekanSoft.com
info@yekansoft.com