نرم افزار حسابداری یکان دارای مزیت های زیر است:

  1. تعيين و تغيير ساختار حسابها تا نه سطح..
  2. كپي ريز حسابهاي يك حساب در حساب ديگر جهت پيشگيري از تايپ مجدد.
  3. امكان كپي كردن سند جهت جلوگيري از تايپ اسناد تكراري.
  4. قابليت نمايش اطلاعات حساب به صورت درختي و لیستی.
  5. درج اسناد بدون در نظر گرفتن ترتيب تاريخ و به صورت پیش نویس، تحت رسیدگی، رسیدگی شده و قطعی.
  6. مرتب سازي اتوماتيك رديفهاي بدهكار و بستانكار پس از ثبت اسناد.
  7. جستجوي اسناد مورد نظر از طريق تاريخ، شرح، نوع سند، مبلغ، رديف و ساير خصوصيات اسناد.
  8. ويرايش همزمان اسناد و سرفصل حسابها در دوره فعال یا دوره های دیگر.
  9. دسترسي به كليه قسمتهاي سيستم حسابداري در هنگام صدور اسناد.
  10. مرتب سازي اسناد به صورت اتوماتيك بر اساس تقدم و تاخر تاريخي پس از تأییدهای آنها.
  11. صدور سند افتتاحيه، اختتاميه، انتقال، استهلاک و تسهیم.
  12. امکان تعریف بخش های سازمان و مراکز هزینه و ارائه گزارشهای متنوع در ارتباط با آنها.
  13. امکان تعریف دسته حساب بصورت نامحدود.
  14. تهيه گزارشهاي استاندارد حسابداري از قبيل دفاتر ، ترازها و … و گزارشات کاربری.
  15. امکان ارسال و دریافت اطلاعات با شعب تحت پوشش و کنترل اصلاحات در شعب.
  16. ارائه انواع تنظیمات برای کاربران و تعیین محدوده های دسترسی حتی بر روی کدینگ حساب‌ها.
  17. ارائه انواع گزارش های فرمهای دولتی.
  18. تعریف پروژه ها در بخش خصوصی و یا برنامه ها و فصول و پروژه ها در بخش دولتی. (زیر سیستم بودجه و اعتبارات).
  19. ارائه انواع گزارش ریز و جمع گردش پروژه ها.
  20. امکان انتقال مانده حساب پروژه (بلند مدت) به سال بعد (محاسبه سود سنواتی).
  21. بسته شدن مانده حساب پروژه های کوتاه مدت در سند انتقال (سود و زیان) پایان دوره.
  22. قابلیت اجرا به صورت شبکه.
  23. سرعت بالا در گزارش گیری.
  24. امکان کار بدون نیاز به موس (Keyboard Friendly).
  25. استفاده از کدینگ استاندارد بصورت پیش فرض (دولتی و خصوصی) طبق مصوبات وزارت اقتصاد و دارائی
  26. امکان Import صورتحساب بانک و مغایرت گیری آن به صورت اتوماتیک.
  27. امکان تهیه پروتکل تبادل الکترونیکی صورتهای مالی ماهانه (ثناما).

برخی از مشتریان نرم افزار حسابداری یکــــان

سازمان مديريت حمل و نقل بار و مسافر شهرداري اراك شركت پتروگستر اراك
رستوران هاني سازمان نظام صنفي رايانه اي استان اصفهان
شهرداري محلات شركت خدماتي زيارتي مركزي استان هرمزگان
اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان گيلان سازمان مديريت پسماند هاي شهرداري اراك
سازمان هميار بنیان مركزي شهرداري فرخي
شركت حاصل چين اراك شهرداري داوود آباد
شركت تعاوني فولاد علويجه شركت راه و ساختمان و تاسيسات آتي تاو
شركت تعاوني بندر گشت هرمز شهرداري جواد آباد
شهرداری نیم ور محلات شركت تعاوني مسكن نظام پرستاري بندرعباس
شهرداري آشتيان گیلاس آبی
شركت ديرگداز آذر شهرداري دهج
شركت حمل و نقل گيشا ترابر بندر صنایع بسته بندی گوشت محققیان
موسسه حسابرسي گامرون حساب بندر شركت لوحه سازان
شهرداري داران شركت حمل و نقل نجات بندر
شركت رقم نگاران جنوب شركت فورج قطعه راسخ
شركت تعاوني پودر ماهي صبا مجد قشم شركت مدرن شبكه پارتاك
شركت هرمز پل خليج فارس مصلي بندر عباس
شهرداري سين شركت ارمغان درناي هرمزگان
رستوران محمد شركت پرزان رزين
و …

شرکت حسابداری

شرکت حسابداری به طور ساده وظیفه دارد که درآمد و یا هزینه های شرکت طرف قرارداد خودش را کنترل کند و به زبان ساده حسابرسی مشتریان یک شرکت حسابداری بر عهده اعضای آن شرکت است. حسابدارانی که در یک شرکت حسابداری مشغول به کار هستند نقش بسیار مهمی در تنظیم اظهار نامه های مالیاتی دارند، آنها با نظارت روی روند درست پرداخت مالیات ها و استفاده از علم حسابرسی به این موضوع کمک می کنند که مدیران یک شرکت درگیر پیچیدگی های مالی نشوند و وقت و انرژی خود را در جای موثرتری استفاده کنند. اعضای شرکت حسابداری می توانند از 4 نفر شروع شوند و هر چقدر مشتریان شرکت افزایش پیدا کنند، تعداد کارمندان که همگی متخصصانی در زمینه حسابداری هستند نیز افزایش پیدا می کنند. به شما پیشنهاد می کنیم به جای واگذاری امور حسابداری شرکت خود به شرکت های حسابداری از نرم افزارهای حسابداری استفاده نمایید.

نرم افزارهای حسابداری

نرم افزارهای حسابداری یا نرم افزارهای حسابرسی از زمانی پا به عرصه گذاشتند که سازمان ها و شرکت ها شروع به گسترش کردند و کم کم به این نتیجه رسیدند که حسابداری به روش سنتی با استفاده از دفترهای نوشتاری مناسب نیست و بهترین روش این است که از کامپیوتر ها برای انجام محاسبات و ثبت اطلاعات استفاده کنند. این کار به شما اجازه می دهد که انرژی و زمان کمتری را صرف کارهای مربوط به حسابداری کنید؛ از طرفی دقت بالای کامپیوتر و راحتی انتقال اطلاعات یکی دیگر از مواردی است که باعث می شود که استفاده از نرم افزارهای حسابداری برای شما به صرفه و معقولانه باشد.

نرم افزار حسابداری شرکتی

این نرم افزار ها به شما این امکان را می دهد تا اطلاعات مهم و کاربردی را در یک محل مشخص ثبت و در مواردی که به آن ها نیاز دارید، دسترسی آسان و بی دردسری داشته باشید. به عنوان مثال در حسابداری به روش سنتی برای دسترسی به اطلاعات مربوط به سال گذشته خود مجبورید که دفترهای بزرگ و حجیم را زیر رو کنید و وقت زیادی را برای پیدا کردن موارد مورد نیاز خود صرف کنید؛ این در صورتی است که استفاده از نرم افزار حسابداری شرکتی این امکان را به شما می دهد که با چند کلیک ساده بتوانید به اطلاعات مورد نیاز خود دست پیدا کنید.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی

نرم افزار حسابداری فروشگاهی نیز به طور کلی شباهت زیادی به سایر نرم افزار های حسابداری دارد، با این تفاوت که این دسته نرم افزار تنها برای مدیریت صندوق، خرید، فروش و بررسی موجودی فروشگاه مورد استفاده قرار می گیرد. یک نمونه بارز این نرم افزارها، برنامه هایی هستند که با بارکد کار می کنند و حتما در فروشگاه ها این موارد را دیده اید. از خصوصیات بسیار مهمی که این نرم افزار ها باید داشته باشند می توان سرعت بالای عملکرد، راحتی استفاده از نرم افزار برای کارکنان و سرعت بخشیدن به کارها را نام برد و در زمان انتخاب یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی این موارد را حتما باید مد نظر داشته باشید.

بهترین نرم افزار حسابداری شرکتی

بهترین نرم افزار حسابداری شرکتی، نرم افزاری است که به شما کمک کند تا دقت در امور مالی شرکت را افزایش دهید و با حذف خطاهای انسانی، سیستم حسابرسی شرکت شما را بهبود بخشد. می توان گفت که ما به این دلیل از نرم افزار حسابداری شرکتی استفاده می کنیم تا محاسباتی که با دست و به روش سنتی انجام می شده است را حذف کرده و روش های جدید کامپیوتری را جایگزین آن ها کنیم، چون کامپیوترها به هیچ وجه دچار خطاهای محاسباتی نخواهند شد و تنها زمانی خطا رخ می دهد که متصدی ورود اطلاعات به نرم افزار حسابداری دچار خطا شود.

نرم افزار حسابداری رایگان

نرم افزار حسابداری رایگان معمولا یک قدم عقب تر از نرم افزارهای حسابداری هستند که باید آن ها را خریداری کنید. البته باید این نکته را نیز اضافه کرد که قبل از تصمیم گیری برای خرید نرم افزار حسابداری غیر رایگان یا رایگان باید ابتدا نیاز ها و انتظارات خود را از این نرم افزارهای مشخص کنید و سپس نرم افزار مرتبط که تمامی نیاز های شما را پوشش می دهد انتخاب کنید. معمولا کسب و کارهای کوچک می توانند از نرم افزار های حسابداری رایگان استفاده کنند، اما شرکت ها یا فروشگاه های بزرگ که نیاز های پیچیده تری دارند باید به فکر خرید یک نرم افزار حسابداری با امکانات بالا باشند.

خرید نرم افزار حسابداری ارزان قیمت

نرم افزارهای حسابداری ارزان قیمت که به تازگی وارد بازار شده اند با دارا بودن ویژگی و خصوصیات مناسبی ازجمله: “راحتی استفاده از نرم افزار، کامل بودن امکانات و سرعت بالا” توانسته اند که مشتریان زیادی را به خود جلب کنند. این دسته از نرم افزارهای حسابداری در چهار دسته انبارداری، خرید، فروش و پرداخت طراحی می شوند و دارای امکانات مختلف کاربردی هستند که باعث ساده سازی بخشی از کارهای شما خواهند شد. این امکانات عبارتند از: ریز‌گردش یک کالا، یک شخص و یا یک شرکت و…. تا سود کالا، گزارش سود و زیان ترازنامه با انواع شاخصه های مختلف.

نرم افزار حسابداری اندروید

نرم افزار حسابداری اندروید به دلیل پیشرفت روز افزون نرم افزارهای قابل نصب روی موبایل های هوشمند تولید شد، این برنامه ها که استفاده های گوناگونی دارند به طور کلی با یک هدف طراحی شدند و این هدف عبارت است از: مدیریت معاملات مالی خود و یا شرکت در همه جا و همه وقت. این نرم افزارهای بسیار کاربردی در کسب و کارهای ساده با حجم معاملات و اطلاعات کم کاربرد بیشتری دارند و صد البته بهتر است که شرکت ها بزرگ با تراکنش مالی بالا از نرم افزار های حسابداری پیشرفته استفاده کنند.

نرم افزار حسابداری خدماتی

نرم افزار حسابداری خدماتی کاربری بسیار ساده ای دارد و وظیفه اصلی آن میزان کنترل ورود و خروج نقدینگی است که در این خصوص گزارش های دقیقی درباره تمام عملیات مرتبط با چک های دریافتی و پرداختی، برای شما آماده می کند. همچنین این نرم افزار گزارش های مربوط به فروش خدمات، محصولات و اطلاعات را به صورت یک گزارش منسجم در اختیار شما قرار می دهد و به این صورت شما می توانید مشتریان خود را بهتر بشناسید و از طرفی برای اهداف بازاریابی از اطلاعات به دست آمده از مشتریان خود استفاده کنید.

بهترین نرم افزار حسابداری

بهترین نرم افزار حسابداری، نرم افزاری است که بتواند تمامی نیاز های شما را برطرف کند، کار کردن با آن آسان باشد، اطلاعات و گزارش هایی که در آن نگهداری می کنید ایمن باشد (امنیت بالایی داشته باشد)، سرعت مناسبی داشته باشد و حتی الامکان هزینه راه اندازی بالایی نداشته باشد. ما نمی توانیم به طور دقیق بگوییم که چه نرم افزاری بهترین نرم افزار حسابداری در بین تمامی نرم افزار هاست، اما می توانیم بررسی کنیم که برای کسب و کار شما کدام نرم افزار حسابداری بهترین گزینه است؛ به همین دلیل بهترین کار این است که قبل از انتخاب نرم افزار مورد نظرتان از مشاوره افراد متخصص در این زمینه استفاده کنید.

نرم افزار حسابداری تحت وب

نرم افزار حسابداری تحت وب همانگونه که می توان از اسم آن حدس زد، روی سیستم شما وجود ندارد و در فضای وب اجرا می شود. این نمونه نرم افزار حسابداری دارای مزایا و معایبی است که به آن می پردازیم:
مزایا: اطلاعاتی که شما روی نرم افزار حسابداری تحت وب ذخیره می کنید کاملا ایمن هستند و به فرض مثال اگر کل شرکت شما بسوزد نیز این اطلاعات برای شما قابل دسترسی خواهند بود. همچنین شما از هر کجا که بخواهید می توانید به این اطلاعات دسترسی داشته باشید.
معایب: یکی از معایب احتمالی این نرم افزارها، مربوط به وضعیت اینترنت در ایران می باشد. چرا می گوییم احتمالی؟ چون ممکن است در شرایطی خاص که شما نیاز شدید به این نرم افزار دارید اینترنت وضعیت مناسبی نداشته باشد که البته گفتنی است این مشکل روز به روز کم رنگ تر می شود.

مشاهده بیشتر