مقایسه نرم افزارهای CRM تنها از یک دیدگاه کار منطقی نیست و هیچگاه نمی توان گفت کدام نرم افزار crm بهترین است و کدام یک بدترین، اما می توانیم با مقایسه کردن این برنامه‌ها بتوانیم برنامه مدیریت ارتباط با مشتریان یا crm مورد نیاز خود را از بین لیست نرم افزار هایی که در موجود است، راحت پیدا کنیم. به همین دلیل در این مطلب از گروه نرم افزاری یکان قصد داریم که مقایسه بین نرم افزارهای crm انجام دهیم تا انتخاب و خرید نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری را برای شما ساده کنیم. بهترین راه برای مقایسه نرم افزارهای crm این است که امکانات و هزینه ای که برای استفاده از این امکانات می پردازید را با هم مقایسه کنید و در پایان ببینید که کدام نرم افزار از این مقایسه، سربلند بیرون می آید‌.

مقایسه نرم افزارهای CRM برتر

مقایسه نرم افزارهای CRM برتر در بسیاری از مقالات انجام شده است. اولین نکته ای که در مورد مقایسه نرم افزارهای CRM باید بدانید این است شما باید به دنبال نرم افزاری باشید که تمام نیاز های شما را پوشش دهد، پس بهتر است قبل از همه چیز یک لیست از ویژگی‌هایی که یک نرم افزار crm انتظار دارید تهیه کنید. این کار باعث می شود که به صورت غیر غیر منطقی به سمت تبلیغات نروید تبلیغات زیادی نروید و از طرفی برندهای معروف و گران قیمت تولید نرم افزار نتوانند شما را تحت تاثیر قرار دهند.

این موضوع را در نظر داشته باشید که برای انتخاب درست و عاقلانه نرم افزار crm، شما باید ابتدا آگاهی و اطلاعات خود را در خصوص این نرم افزارها بالا ببرید تا بتوانید در پایان انتخاب خوبی داشته باشید. ما در قسمت مقالات سایت یکان توانستیم که اطلاعاتی طبقه بندی شده در خصوص نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری را برای شما فراهم کنیم و شما می توانید با یک کلیک ساده به این اطلاعات دسترسی داشته باشید.

compare-crm

مقایسه crm

مقایسه CRM  را در این مطلب با معرفی  نرم افزارهای CRM معروف در ایران  و توضیحات کوتاهی در مورد هرکدام به پایان می رسانیم. امیدواریم ضمن شناخت این نرم افزارها، بتوانید بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

نرم افزار salefore:

این نرم افزار در بین همه نرم افزارهای crm که در جهان شناخته شده اند، همیشه در رتبه دوم یا سوم قرار دارد و همین باعث شده است که تقریبا همه بر سر این موضوع که این نرم افزار crm یکی از بهترین هاست توافق داشته باشند. این نرم افزار توانسته برای کسب و کارهای مختلف در سطوح و لایه‌های مختلف راهکارها و ابزارهای خوبی برای ارتباط بهتر با مشتری به شما عرضه کند.

نرم افزار Microsoft dynamics CRM:

شاید بتوان گفت که یکی از شرکت‌های بسیار معروف و محبوب در زمینه تولید هر گونه نرم افزار، شرکت مایکروسافت است. نرم افزار crm تولید و عرضه شده توسط شرکت مایکروسافت علاوه بر اینکه از فضای ذخیره سازی ابری یا cloud استفاده میکند، قابل استفاده برای سرورهای شرکت هایی که به صورت مستقل از اینترنت کار می‌کنند نیز هست و همین باعث پرطرفدار ترشدن این نرم افزار در ایران شده. البته این موضوع را در نظر داشته باشید که برای نصب این نرم افزار بر روی سرور های شرکت خود باید قیمت چند هزار دلاری آن را پرداخت کنید.

نرم افزار SugarCRM:

یکی از انعطاف پذیر ترین و کاربر پسند ترین نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری است که در سال‌های گذشته رشد بسیار زیادی داشته. شما می توانید از خدمات ابری یا همان cloud استفاده کنید یا اینکه با استفاده از نصب نرم افزار روی سرور که به صورت مستقل است از مزایای این نرم افزار بهره مند شوید. قیمت این نرم‌افزار بسته به نوع کاربری و خدماتی که از آن انتظار دارید متغیر می باشد.

نرم افزار Zoho:

یکی دیگر از نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری است که با شکل ها و قابلیت های مختلفی در اختیار استفاده کنندگان قرار میگیرد. این نرم افزار علاوه بر این که دارای یک نسخه اصلی و غیره رایگان است، نسخه رایگان هم دارد که با استفاده از آن می توانید به راحتی برای کسب و کارهای کوچک یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری حرفه ای داشته باشید.