چرا باید از نرم افزار برای پیشبرد کارهایمان استفاده کنیم؟ یکی از مواردی که باعث می شود،کسب و کار و شرکت های مختلف در موارد خاص، استفاده کردن نرم افزارها برای برطرف کردن برخی از نیاز های شرکت را جدی نگیرند، این است که این افراد از مزایای استفاده از نرم افزار های مختلف و اتوماتیک سازی برخی از کارها هیچ خبر ندارند. به همین دلیل در این مطلب است گروه نرم افزاری یکان قصد داریم که بگوییم چرا باید از نرم افزار برای پیش پرده کارهایمان استفاده کنیم؟ اگر شما هم به این سوال برخورده اید پس ادامه مطلب را بخوانید تا پاسخ خود را از متخصصان ما بگیرید.

استفاده از نرم افزار چه کمکی به کسب و کار ها میکند؟

استفاده از نرم افزار چه کمکی به کسب و کار ها میکند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت اول از همه این موضوع را در نظر داشت که زیر سوال بردن مزایای استفاده از نرم افزار در هر کسب و کاری، امروزه کاری اشتباه است. همچنین استفاده از خدماتی مانند اینترنت سرویس هایی که به این مسئله قرار گرفته است، باعث شده راه حل‌های بسیار سال های پیش روی صاحبان کسب و کار قرار بگیرد. یکی از مواردی که در بین صاحبان کسب و کاری که هنوز هم از مزایای استفاده از نرم افزار بی خبرند بسیار دیده می شود این است که:

آنها احساس می کنند که می توانند با استفاده از روش های قدیمی تمام نیازهای مشتریان خود را پوشش دهند و همچنین با رقیبان خود مقابله کنند؛ این در حالی است که اگر تعداد مشتریان شما در چنین شرایطی بالا برود، برای بدست آوردن یک شماره تلفن ساده از مشتری که سال قبل از خدمات و محصولات شما استفاده کرده است زمان زیادی را باید صرف کنید.

اما اگر از نرم افزار استفاده کنید تمامی اطلاعات بدون این که فضای زیادی را اشغال کند به راحتی در دسترس شماست. به این ترتیب می‌توان گفت که اکثر کسب و کار های امروزی برای پیشرفت و جذب مشتری بیشتر، نیاز به استفاده از نرم افزارهای مختلفی که در سایر مقالاتمان معرفی کرده ایم دارند. اما باید این موضوع را در نظر داشته باشید که ممکن است افرادی با تمام این تفاسیر، قصد استفاده از نرم افزار برای کسب و کار خود را نداشته باشند. در ادامه برس خواهیم کرد که چه افرادی از نرم افزار استفاده نمی کنند.

Why-use-software-advance- work

چه افرادی از نرم افزار برای کسب و کار خود استفاده نمی کنند؟

افرادی که هنوز نرم افزار به شرکت مورد اعتماد خود را پیدا نکرده اند:

از آنجایی که شما فرمول ها و اطلاعات بسیار مهمی را در خصوص کسب و کار خود، در نرم افزار ذخیره می کنید؛ این موضوع بسیار منطقی است که به راحتی در شرکتی اعتماد نکنید و به دنبال نرم افزاری معتبر باشید.

افرادی که بودجه مناسب برای سفارشی سازی نرم افزار ندارند:

نرم افزار های معروف توسط شرکت های خارجی تولید شدن از همه نظر می تواند برای شما مفید باشند، اما مشکل اصلی اینجاست که سفارشی سازی این نرم افزار برای شما ممکن است که هزینه بسیار زیاد داشته باشد و در شرایطی نتوانید از پس هزینه آن بر بیاید.

افرادی که صبر و حوصله ندارند: تصور این صحنه در حال حاضر بسیار راحت است که:

یک فرد سنتی که اصلاً در جریان پیشرفت تکنولوژی نیست، استفاده از نرم افزار برای پیشبرد اهداف خود را غلط بداند.

افرادی که کمال گرا هستند:

افرادی که مالیات را همیشه به فکر این هستند که همه چیز صد در صد خوب و بی نقص باشد، از آنجایی که هیچ چیز در این دنیا نیست این افراد همیشه سرخورده خواهند شد.

افرادی که تصور می‌کنند نرم‌افزارهای موجود در بازار پاسخگوی نیازهای آنها نخواهد بود:

شاید انتظاراتی که بعضی از شرکت ها از نرم افزار موردنظرشان دارند، از امکاناتی که یک نرم افزار در اختیار آنها می دهد بیشتر باشد. همین دلیل محکمی است که نتواند از یک نرم افزار برای پیشبرد کارهایشان استفاده کنند.

افرادی که در مرحله های آغازین کسب و کارشان هستند:

این افراد کمی طول می‌کشد تا نیازهای واقعی و انتظارات خود را از نرم افزار درک کنند، به همین دلیل ممکن است یک کسب و کار در اوایل کار های خود، نتواند نرم افزار مورد نیاز را تشخیص دهد و آنرا خریداری کند.

تمامی مواردی که در این قسمت به شما معرفی کردیم، مشکلات هستند که با تحقیق به راحتی حل می شوند‌. به همین دلیل در وبسایت گروه نرم افزاری یکان اطلاعاتی را در مورد محصول های مختلف، با هزینه سفارشی سازی پایین قیمت های مناسب در اختیار شما قرار داده ایم. در ضمن کسب اطلاعات گاهی بیشتر در خصوص نرم افزار های مربوط به حوزه کسب و کار مانند نرم افزار اتوماسیون اداری می توانید مطالب موجود در بخش مقالات ما را بخوانید.