نرم افزار اموال و داراییهای ثابت یکان از دیگر محصولات تخصصس این مجموعه است که می توانید در امکانات آن را در این صفحه مشاهده فرمایید.

  1. انعطاف پذيري سيستم و طراحي پارامتريک .
  2. نگهداري و به روز آوري اطلاعات شناسنامه اي اموال در 250 دوره مالي.
  3. تعريف و يا تغيير حوزه هاي اطلاعاتي و اختصاص آنها به طبقات مختلف اموال بطور پارامتريک.
  4. تعريف مراکز هزينه و کدينگهاي مختلف بطور پارامتريک.
  5. تعريف و يا تغيير فرمولهاي محاسباتي و محاسبه استهلاک بطور گروهي و انفرادي.
  6. ارسال و دريافت اطلاعات از بخشها و واحدهاي مختلف (تجميع اطلاعات از طريق سيستم حسابداري) .
  7. طراحي گزارش هاي متنوع از قبيل گزارشهاي آماري، شناسنامه اي يا کارت اموال و گزارشهاي تفکيک شده و…
  8. امکان شرط گذاري هاي متنوع براي گزارشها.

برخی از مشتریان نرم افزار اموال و داراییهای ثابت یکــــان

رستوران هاني
شركت بيسكويت سلامت فرد
شركت حاصل چين اراك
شركت تعاوني فولاد علويجه
شهرداري آشتيان
شركت پتروگستر اراك
سازمان مديريت پسماند هاي شهرداري اراك
شهرداري قمصر
شهرداري دهج
شهرداري سين
رستوران محمد
شهرداري رزوه
شركت مهندسين مشاور طرح وتحقيقات آب و فاضلاب اصفهان
شركت كارگزاري آرمان تدبير
و…

 

نرم افزار اموال و دارایی های ثابت به این منظور طراحی شده است که کلیه نیازهای مربوط به اموال را در حوزه کاری خود برطرف کند و بتوانید وظایفی مانند مدیریت عملیات و مکانیزه کردن موارد مربوط به اموال یک سازمان یا شرکت را به آن بسپارید. در این مطلب از گروه نرم افزاری یکان قصد داریم موارد و نکاتی را در خصوص نرم افزارهای مربوط به اموال و دارایی در اختیار شما قرار دهیم تا در صورتی که قصد تهیه چنین نرم افزاری برای شرکت یا سازمان خود داشتید، بتوانید آن را با دقت و آگاهی لازم انتخاب کنید.

نرم افزار اموال و داراییهای ثابت رایگان

نرم افزار اموال و داراییهای ثابت رایگان یکی از گزینه های بسیار ساده و راحت برای برطرف کردن نیاز خود به یک نرم افزار اموال و دارایی است. البته باید در نظر داشته باشید که استفاده از چنین نرم افزارهایی همیشه هم پاسخگو نیست و اگر شما بخواهید برای یک شرکت یا سازمان بزرگ که اموال زیادی دارد از این نرم افزارها استفاده کنید، به احتمال زیاد به مشکل برمی خورید. چرا که وقتی حجم و حساسیت کار بالا برود، اطمینان به نرم افزارهای رایگان سخت تر می شود و احتمال دارد که شما در شرایط اضطراری نتوانید آن طور که باید و شاید از قابلیت های این نرم افزار استفاده کنید.

نرم افزار جمعداری اموال رایگان

نرم افزار جمعداری اموال رایگان می تواند امکانات متنوعی را در اختیار شما قرار دهد که این موارد عبارتند از: داشبوردهای مدیریتی متناسب با نیاز مدیران و مسئولین، امکان تهیه گزارشات، قابلیت تغییر سال مالی و سازمان بدون خروج از سیستم‌، قابلیت تعیین زمان قفل کاربر جاری‌، امکان تعریف انواع میزکار‌، مکان های فیزیکی‌، انواع بیمه، انواع تعمیر، امکان تعریف و به روزرسانی اطلاعاتی از قبیل انواع حادثه، یک پارچگی ارتباط نرم افزار با انبار و حسابدرای و تدارکات سیاق‌، محاسبات استهلاک‌ها و استهلاک انباشته‌. البته باید به یاد داشته باشید که هیچ تضمینی برای این که اطلاعات شما دارای امنیت است وجود ندارد و همین می تواند یک عیب بزرگ برای نرم افزار جمعداری اموال رایگان باشد؛ این در صورتی است که استفاده از نرم افزارهای معتبر خریداری شده به شما این امکان را می دهد که در صورت بروز هر مشکلی بتوانید از خدمات پشتیبانی استفاده کنید.

نرم افزار مدیریت اموال و دارایی های شرکت

نرم افزار مدیریت اموال و دارایی های شرکت، امروزه در هر سازمانی یکی از قسمت های اصلی می باشد، چرا که دارایی و اموال یک شرکت تعیین کننده ارزش شرکت است. مدیران می توانند برای این که نظارت بهتر و دسترسی آسان تر به اطلاعات داشته باشند از این نرم افزار ها استفاده کنند، البته این موضوع را نباید فراموش کرد که در بازار رقابتی امروز استفاده از چنین نرم افزار هایی در هر شرکت بسیار مهم و ضروری است. ثبت اسناد مربوط به استهلاک اموال، محاسبات دارایی های ثابت و استفاده کردن از سیستم یادآور در این نرم افزار ها امکاناتی است که علاوه بر ارائه اطلاعات مفید، به شما کمک می کند که روند کارها و جمع آوری اطلاعت را دقیقتر، ارزان تر و ساده تر پیش ببرید.

نرم افزار جمعدار اموال

نرم افزار جمعدار اموال همیشه اطلاعات دقیق و مهمی را در اختیار شما قرار می دهد که برای نظارت و مدیریت بهتر بسیار ضروری هستند، از طرفی اموال هر سازمان و محاسبات و اطلاعات مربوط به آن بسیار مهم هستند و از این رو باید در نظر داشته باشید. مزایا استفاده از نرم افزار جمعدار اموال عبارتند از:

  • طبقه بندی کردن دارایی ها و نظارت بهتر روی آمار
  • راحتی در مشخص کردن ارزش اموال و تجهیزات
  • امکان تهیه کارت اموال
  • اضافه کردن تاریخ مصرف
  • تعیین وضعیت آنچه از انبار بیرون رفته
  • بررسی سوابق جابجایی اموال بین قسمت های مختلف شرکت یا سازمان
  • مشخص کردن مکان نگهداری

نرم افزار اموال گردانی

نرم افزار اموال گردانی در همه سازمان ها کارآمد و مفید است. چرا که جمع آوری اطلاعات در خصوص اموال و نظارت روی نگهداری صحیح آنها یکی از چالش های اصلی مدیران بوده است. قبل از این که نرم افزارها وارد عرصه اموال گردانی شوند، این کار به صورت سنتی انجام می‌ شده و روند آن به این صورت بود که فردی به عنوان امین اموال در نظر گرفته میشده، سپس روی همه تجهیزاتی که جزء اموال حساب می شدند برچسب یا پلاک نصب کرده و آن ها را در دفاتری مخصوص ثبت میکردند، مشکل این روش زمانبر بودن و امکان بروز خطاهای انسانی بود که امروزه شما با استفاده از نرم اموال گردانی یکان می توانید از دست این مشکلات راحت شوید.

نرم افزار امین اموال

  • نرم افزار امین اموال باید به گونه ای طراحی شده باشد که با بخشنامه ها و قوانین وضع شده توسط وزارت اقتصاد هماهنگ باشد؛ به همین دلیل یک نرم افزار نگهداری اموال ایرانی مانند نرم افزار یکان می تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد. ویژگی ها و مزایای این نرم افزار عبارتند از:
  • یکپارچگی سازمانی و اطلاعاتی: با استفاده از این نرم افزار می توانید قسمت های مختلف شرکت را به صورت مستقیم مورد بررسی قرار دهید، نقاط اشتراک و اموالی که در شرکت های دیگر یا شرکت های زیر مجموعه است را بررسی کنید و همچنین اسناد مربوط به حسابداری و سایر امور آنها را مورد بررسی قرار دهید.
  • نگهداری و حفظ اطلاعات و سوابق مربوط به اموال

نرم افزار اموال دولتی

این نرم افزار وظیفه ثبت و نگهداری اطلاعات جمعداری و انبارداری برای نقدینگی ریالی و اموال فیزیکی دارد، اما تفاوت آن با نمونه های قبلی این است که در این نرم افزار شما شاهد این خواهید بود که تمام اطلاعات و قوانین و فرومول های محاسباتی مطابق با بخشنامه و مواردی است که دولت تعیین می کند. امکاناتی که نرم افزار اموال دولتی در اختیار شما می گذارد عبارتند از:
• امکان چاپ بارکد اموال به صورت تفکیکی و تجمیعی
• امکان تعریف روال شماره گذاری برچسب دارایی برای هر امین اموال و واحد سازمانی به صورت مجزا
• امکان تعریف الگو جهت تهیه نسخه چاپی از اموال تحویلی به پرسنل
• ثبت و اسکن صورتجلسه مرتبط با هر عملیات

اموال و دارایی‌های ثابت

نظارت روی اموال و دارایی‌های ثابت یکی از اصول مدیریت در هر سازمان یا شرکت است، به خصوص اگر شرکت شما تولید کننده است، یعنی محصولات اولیه ای به آن وارد می شوند، فرآیند تولید با استفاده از ابزار و تجهیزات کارخانه انجام می شود و در پایان محصول نهایی در اختیار مشتری قرار می گیرد. اموال و دارایی های ثابت در این مسیر تجهیزاتی هستند که در روند تولید به مصرف باقی می مانند و جنبه مصرفی ندارند، از آن مهمتر باید در نظر داشته باشید که این موارد همگی بخشی از سرمایه هر شرکت به حساب می آیند و ضرر دیدن آنها یعنی ضرر کردن شرکت. برای تهیه نرم افزار اموال و داراییهای ثابت با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.

مشاهده بیشتر