نرم افزار انبارداری یکان دارای مزایا و امکانات زیر است:

  1. نگهداري كالا در انبارهاي متعدد و تعيين مشخصات فني آن.
  2. تعيين طول كد كالا تا بيست رقم و نه سطح بصورت ثابت يا آزاد.
  3. قابليت تعريف و نگهداري همزمان دوره هاي مختلف مالي.
  4. تعريف انواع كدينگ در بخشهاي سطوح انبار، واحدهاي كالا، مراكز (ارسال،‌ مصرف و تدارك) و متون ثابت و مأموران.
  5. قابليت تفكيك ثبت اسناد انبار به دو روش تعدادي و تعدادي- ريالي.
  6. قابليت انتقال كالا بين انبارهاي مختلف.
  7. نگهداري اماني كالا و مصرف آن در مراكز هزينه .
  8. امكان تعريف شماره گذاري خودكار و دستي براي سرفصل انبارها.
  9. قيمت گذاري بر اساس شیوه میانگین
  10. امكان تعريف چندين واحد براي يك كالا و جدول تبديل آن.
  11. امكان صدور اسناد اعم از وارده، صادره، انتقال، توليد، برگشت از …..
  12. امكان ارتباط با سيستم حسابداري و صدور سند حسابداري یکان بصورت خودكار.
  13. امكان تعيين دسترسي انباردار و حسابدار به بخشهاي مربوط به خود در اسناد.
  14. امكان تعريف درخواست خريد و درخواست كالا.
  15. انجام عمليات انبارگرداني و انتقال مانده موجودي به دوره بعد.
  16. اخذ گزارشهاي متعدد كاردكس، گردش انبارها، عملكرد سفارش كالا، اسناد انبارداري و تعريف گزارشهاي خاص توسط كاربر.

برخی از مشتریان نرم افزار انبارداری یکــــان

رستوران هاني
شركت بيسكويت سلامت فرد
شركت حاصل چين اراك
شركت تعاوني فولاد علويجه
شهرداري آشتيان
شركت پتروگستر اراك
سازمان مديريت پسماند هاي شهرداري اراك
شهرداري قمصر
شهرداري دهج
شهرداري سين
رستوران محمد
شهرداري رزوه
شركت مهندسين مشاور طرح وتحقيقات آب و فاضلاب اصفهان
شركت كارگزاري آرمان تدبير
و…

 

نرم افزار انبار

نرم افزار انبار یا مدیریت انبار امروزه نقش بسیار مهمی در مدیریت کارخانه و شرکت ها دارد، زیرا حجم زیادی از محصولات، مواد اولیه، تجهیزات جانبی، ابزار ها و… هر شرکت در انبار آن ذخیره می شود و در صورتی که مشکلی برای این قسمت پیش بیاید و حتی موجودی آن تغییرات کمی بکند یا در شرایطی مسئولان بخش ها از موجودی قطعاتی مهم بی خبر باشند ممکن است ضررهای زیادی به شرکت یا کارخانه وارد شود. از این رو برای بالا بردن دقت و دسترسی به اطلاعات انبار از نرم افزار انبار داری استفاده می کنند.

نرم افزار انبارداری آسان

نرم افزار انبارداری آسان اگر مد نظر شماست ما به شما نرم افزار انبارداری یکان را پشنهاد می کنیم. یکی از ویژگی هایی که باید یک نرم افزار انبارداری داشته باشد، سهولت کار کردن با آن است؛ چرا که اگر کار کردن با نرم افزار مدیریت انبار یا انبارداری پیچیده باشد، ممکن است که نیروی شما برای کارکردن با آن به مشکل برخورده و به این صورت اشتباهاتی در وارد کردن آمار به نرم افزار صورت بگیرد. البته گفتنی است که برای شرکت ها و کارخانه های مختلف نرم افزار های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و ممکن است که در شرایطی احتیاج به نرم افزار پیچیده ای باشد که توسط نیروی متخصص اداره می شود، پس آسانی یکی از پارامتر هایی است که باید نرم افزار انبارداری داشته باشد.

بهترین نرم افزار انبارداری

بهترین نرم افزار انبارداری یا مدیریت انبار، نرم افزاری است که به مدیران سازمان کمک کند که هزینه ها را کاهش دهند و دقت انبارگردانی و انبارداری را بالا ببرند. این که چه نرم افزاری بهتر از سایر نرم افزارهای انبارداری است ارتباط مستقیمی با شرایط انبار شما دارد. انبار یک کارگاه کوچک ممکن است که اصلا بدون نیاز به نرم افزار با دقت بسیار بالایی به کار خود ادامه دهد و از طرفی یک انبار در یک کارخانه بزرگ که تولیدات و عملیات حساسی در آن انجام می شود نیاز به دقت بالاتری دارد. برای همین باید قبل از این که بگوییم چه نرم افزاری بهترین گزینه برای انبارداری است، مشخص کنیم که چه انتظاراتی از نرم افزار انبارداری داریم.

نرم افزار انبارداری حرفه ای

نرم افزار انبارداری حرفه ای باید بتواند کلیه فعالیت های مربوط به انبار شما را به صورت کامل پوشش دهد. با توجه به تعریف انبارداری که شامل آماده کردن، حفظ کردن، تحویل گرفتن و توزیع نمودن مواد و کالای مورد نیاز سازمان ها در زمان مناسب است؛ نرم افزار انبارداری حرفه ای آن است که بتواند در تمامی این مراحل اطلاعات را ثبت کند و همچنین اطلاعات دقیقی در مورد جزئیات موجودی انبار در اختیار شما قرار دهد، این جزئیات شامل این است که کدام قطعات انبار به تعمیرات نیاز دارند، کدام موارد ناقص هستند و در صورتی که در انبار موادی دارای تاریخ مصرف است، تاریخ انقضای آنها مشخص شود.

سیستم انبارداری رایگان

سیستم انبارداری رایگان که به آن سیستم مدیریت انبار رایگان نیز می گویند بیشتر برای کارگاه ها، تولیدی ها و به طور کلی انبار هایی با موجود کم مورد استفاده است و بیشتر برای این است که انباردار ها از شر دفترهای بزرگ و غول پیکر راحت شوند. البته گفتنی است که بعضی از نرم افزار های انبارداری رایگان دارای خصوصیات بسیار خوبی هستند و می توانند کارایی بسیار مناسب و خوبی برای شما داشته باشند.

نرم افزار انبارداری رایگان

نرم افزار انبارداری رایگان متعددی در اینترنت وجود دارد. نکته ای که در این خصوص بهتر است به یاد داشته باشید این است که با توجه به حجم انبار خود باید نرم افزار مدیریت انبار یا انبارداری را انتخاب کنید و همچنین تحقیق کنید که آیا اطلاعات مورد نظر شما در این نرم افزار ها امنیت کافی دارند یا خیر. گروه یکان نیز دموی سیستم انبارداری را رایگان در اختیار شما قرار می دهد تا قبل از خرید با امکانات آن آشنا شوید.

دانلود رایگان نرم افزار انبارداری برای کامپیوتر

دانلود رایگان نرم افزار انبارداری برای کامپیوتر یکی از راههای بسیار ساده است که می تواند شما را به یک نرم افزار انبارداری یا نرم افزار مدیریت انبار برساند. اما گفتنی است که دانلود نرم افزار رایگان انبارداری بیشتر برای انبار های شرکت های کوچک، کارگاه ها، فروشگاه ها، تولیدی ها و به طور کلی مکان هایی است که دارای انبارهای کوچک، با موجودی نسبتا پایین هستند و ممکن است برای برای انبارهای شرکت های بزرگ مناسب نباشند.

نرم افزار انبارداری تحت وب

نرم افزار انبار داری تحت وب دارای مزایا و معایبی است که با توجه به امکانات و نیازهایتان باید انتخاب کنید که آیا به سمت آن ها بروید یا خیر. مزایای نرم افزار انبارداری تحت وب عبارتند از: قابل استفاده روی تمام سیستم عامل ها، حتی گوشی هوشمند، محدود نبودن به سخت افزار سیستم، دسترسی اطلاعات در همه جا و همه وقت، عدم وابستگی به سیستم های فیزیکی با تعداد مشخص و پشتیبانی مناسب.
معایب نرم افزار انبارداری تحت وب عبارتند از: نیاز دائمی به اینترنت، امکان دسترسی هکرها به اطلاعات شما (که البته این موضوع بسیار نادر است و در چنین شرایطی، شرکتی که از آن نرم افزار را تهیه کرده اید باید پاسخگو باشد.)

نرم افزار انبارداری تحت وب رایگان

نرم افزار انبارداری تحت وب رایگان موجود در وب با امکانات مختلف وجود دارد. در هنگام انتخاب این نرم افزار باید به نوع نیاز خود و میزان اهمیت و حساسیت داده های خود دقت داشته باشیم.  باید در نظر داشته باشید این که اگر موادی که قصد نگهداری آن در انبار را دارید، حساسیت بالایی دارد؛ بهتر است از نرم افزاری استفاده کنید که فاکتور های بیشتری را در خصوص موجودی انبار شما لحاظ کند و حتی امکاناتی مانند یادآور تاریخ انقضا و اعلام کننده موجودی باشد.

حسابداری انبارداری

حسابداری انبارداری همیشه یکی از قسمت های مهم هر شرکت است، چرا که معمولا سرمایه زیادی صرف خرید مواد اولیه و تجهیزات شده است و از طرفی محصول نهایی تولیدی نیز دوباره به انبار باز می گردد و همین تبادلات باعث می شود که نیاز به نظارت روی این موضوع افزایش پیدا کند و به این صورت حسابدار شرکت باید روی کار انباردار نظارت کند. برای راحت شدن این پروسه شما می توانید از نرم افزارهای حسابداری پیشرفته استفاده کنید و قسمتی از این نرم افزار که مربوط به انبارداری است را به انباردار بسپارید و به این صورت هماهنگی را بالا برده و نظارت روی عملکرد اعضای مختلف شرکت را برای خود آسان کنید.

سیستم انبارداری

سیستم انبارداری هر شرکت با توجه به حجم انبار، مواد موجود در انبار، حساسیت و خطر آفرین بودن آن ها و امکان منقضی شدن آن ها طراحی می شود. به عنوان مثال یک شرکت بزرگ مثل ذوب آهن اصفهان که دارای بخش انبار با تنوع بسیار بالاست بالطبع سیستم انبارداری پیچیده تری نسبت به شرکتهای دیگر مانند شرکتهای تولید کاشی و سرامیک دارد؛ یا شرکتی که در زمینه تولید مواد منفجره و تجهیزات نظامی فعالیت دارد به دلیل حساسیت بسیار بالا باید از نظر حفاظتی و دقت در زمینه انبارداری در سطح بسیار خوبی قرار داشته باشد. همچنین باید این موضوع را به یاد داشته باشید که نرم افزار انبارداری شما باید با سیستم انبارداری شما سازگار باشد تا به مشکل برنخورید و روند کارها بدون مشکل پیش برود.

تحقیق در مورد سیستم انبارداری

تحقیق در مورد سیستم انبارداری یکی از مراحلی است که باید دقت زیادی به آن داشته باشید و سعی کنید برای هر قسمت از انبار و هر کدام از تجهیزاتی که قصد نگهداری آن ها در انبار را دارید، از افراد متخصص و با تجربه در آن زمینه مشاوره بگیرید تا سیستم انبارداری را به صورت اصولی و علمی مشخص کرده باشید. به عنوان مثال تصور کنید که یک شرکت دارو سازی دارید و قصد تهیه یک سیستم انبارداری برای این شرکت را دارید. در چنین شرایطی شما باید خودتان متخصص شناخت موادی باشید که در انبار نگهداری می شود، از شرایط نگهداری آن ها با خبر باشید و بدانید که چه نکاتی برای این کار کلیدی و مهم هستند.

سیستم انبارداری رایگان

زمانی که عبارت سیستم انبارداری رایگان به گوش شما خورد بدانید که منظور همان نرم افزار انبارداری رایگان است. هرچند به طور تقریبی همه انبار ها عملکرد مشابهی دارند، اما همانطور که گفتیم در جزئیات، تفاوت های اساسی دارند که همین تفاوت ها باعث می شود نیاز شما به سیستم های انبارداری مختلف و نرم افزار های مختلف بوجود بیاید. نکته ای که برای استفاده از سیستم انبارداری رایگان باید در نظر داشته باشید این است که تقریبا همه نرم افزار های انبارداری برای انبار های واحد های فروشگاهی قابل استفاده هستند؛ اما در صورتی که برای یک واحد تولیدی نیاز به سیستم انبارداری دارید باید از نرم افزارهای انبار داری تولید استفاده کنید.

سیستم انبارداری شرکت

سیستم انبار داری شرکت عبارت است از دریافت جنس یا کالا از بیرون انبار (که می تواند از بیرون شرکت یا درون شرکت باشد) و نگهداری کردن از آن با توجه به قوانین انبارداری که برای شرکت وضع شده و از طرفی تحویل گرفتن تجهیزات با کمترین اتلاف وقت و نیرو. همچنین وظیفه رساندن محصولات و اجناس مورد نیاز خریداران نیز بر عهده سیستم انبار شرکت می باشد. مراحل انبارداری عبارتند از:
1. دریافت یا تحویل گرفتن تجهیزات و کالاها
2. نگهداری و نظارت بر وضعیت کالا در انبار
3. تحویل دادن کالا، مواد اولیه و اجناس به خارج از انبار.

مشاهده بیشتر