مقایسه اتوماسیون های اداری با شناخت آنها ممکن می گردد. اتوماسیون اداری و سیستم اطلاعاتی وظایفی مانند دریافت اطلاعات، جمع آوری و ذخیره آنها، توزیع مستندات و پیامهای الکترونیکی یا سایر فرم ها بین افراد یک اداره یا گروه‌های مختلف یک سازمان را بر عهده دارد. همچنین به زبان ساده تر می توان گفت که تمام نرم افزارهای متنوعی که برای تهیه، جمع آوری، تغییر، ذخیره، ارسال و یا دریافت اطلاعات در یک شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرند، جزئی از سیستم اتوماسیون اداری هستند.

همان‌طور که از کلمه اتوماسیون می توانید بفهمید، یک سیستم اتوماسیون اداری وظیفه اتوماتیک سازی نامه نگاری ها و انتقال اطلاعات مربوط به قسمت اداری شرکت یا سازمان شما را دارد.مقایسه اتوماسیون های اداریمطلب بسیار مهمی است که در ادامه به آن می پردازیم. در این مطلب از گروه نرم افزاری یکان قصد داریم که بهترین نرم افزار اتوماسیون اداری را خدمت شما معرفی کنیم و همچنین مقایسه ای بین نرم افزارهای اتوماسیون اداری مختلف انجام دهیم؛ پس با ما همراه باشید.

بهترین نرم افزار اتوماسیون اداری

بهترین نرم افزار اتوماسیون اداری، حتماً باید از معیارها و ملاک هایی که باعث می شوند یک نرم افزار اتوماسیون اداری را خوب و با کیفیت بدانیم، دارا باشند. به همین دلیل در ادامه این قسمت خصوصیات و ویژگیهای بهترین نرم افزار اتوماسیون اداری را خدمت شما بیان می کنیم.

● توانایی پاسخگویی بالای سیستم:

توانایی بالای سیستم در پاسخگوییبه حجم فعالیتها بدون افت سرعت.پوشش حداکثری نیازهای شرکت یا سازمان شما به مکاتبات با استفاده از فناوری‌های روز و همچنین در نظر گرفتن قالبها و چارچوب‌های صحیح نامه نگاری در سازمانها.
● سادگی:

از آنجایی که افراد زیادی قرار است با نرم افزار اتوماسیون اداری کار کنند، این موضوع را باید در نظر داشته باشید که کار کردن با این سیستم باید تا حد امکان ساده باشد.
●یکپارچگی بقیه سیستم‌های اداری:

نرم افزار اتوماسیون اداری لازم است که به صورت یکپارچه با بقیه سیستم‌های اداری که در سازمان یا شرکت شما مورد استفاده اند، فعالیت کند. در غیر این صورت شما نیاز به طراحی مجدد همه سیستم‌های نرم‌افزاری در سازمان هستید.
● در کنار ویژگی های پایه که مربوط به خود نرم افزار هستند،خدمات پشتیبانی مناسب و به روزرسانی های منظم و کاربردی برای سیستم اتوماسیون شما مهم است. به همین دلیل شما باید ضمانت تهیه نرم افزار اتوماسیون اداری مدنظر داشته باشید که آیا شرکت مورد نظر شما خدمات پس از فروش، پشتیبانی، آموزش و به روزرسانی های کاربردی را در اختیار شما میگذارد یا خیر.

Comparison-office-automation

مقایسه نرم افزارهای اتوماسیون اداری

مقایسه نرم افزارهای اتوماسیون اداری، باشناخت نرم افزارهایی که در این زمینه فعالیت دارند و تحقیقات درمورد آنها آغاز می گردد. دلیل اصلی اینکه نمی توانیم به طور قطعی بگویم که چه نرم افزار اتوماسیون اداری خوب یا بد است، این می باشد که قدرت نرم افزار و کارآمد بودن آن با توجه به انتظارات شما تعیین میگردد.در ادامه این قسمت قصد داریم که یکی از نرم افزارهای اتوماسیون اداری ایران را خدمت شما معرفی کنیم.

نرم افزار اتوماسیون اداری یکان

نرم افزار اتوماسیون اداری یکان دارای مزایای زیر می باشد:

● سرعت بالا در پردازش اطلاعات و همه قسمتهای نرم افزار
● نصب سریع و آسان که نیاز به هیچ تخصصی ندارد.
● امنیت بالای اطلاعات شما بر روی نرم افزار
● آموزش کار کردن با نرم افزار و همچنین پشتیبانی قوی
● امکان تعریف کردن انواع نامه، انواع طبقه بندی، تعیین مهلت اقدام، امکان تعریف نامه، وضعیت نامه و…
● اعلام کردن وضعیت کارهایی که عملیات مربوط به آنها به اتمام نرسیده است.
● دارایی سیستم یاد آور برای انجام کارهایی که به آینده محول شده است.
● امکان گزارش گیری به شیوه های مختلف
● توانایی ایجاد و تعریف کاربران و محدوده مجاز برای اجرای عملیات کاربری مربوط به آن ها

البته در پایان این مطلب باید این موضوع بسیار مهم را خدمت شما عرض کنیم که مزایای نرم افزار اتوماسیون اداری یکان به همین موارد که خدمت شما عرض کردیم محدود نمی شوند، به همین دلیل اگر نیاز به اطلاعات بیشتری دارید میتوانید به قسمت معرفی محصولات ما مراجعه و از آنجا سایر ویژگی ها و خصوصیت این نرم افزار را مشاهده کنید.