یکپارچه سازی نرم افزار CRM با مرکز تماس تلفنیVOIP یکی از امکاناتی است که نرم افزار CRM در اختیار شما قرار می‌دهد تا به بتوانید با استفاده از آن فرآیند های مربوط به ارتباط با مشتری را تا حد زیادی خودکار سازی کنید و به این صورت بخش زیادی از کارهای مربوط به بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش را با خودکار سازی برای شما راحت می‌کند و باعث می‌شود. در ادامه این مطلب از گروه نرم افزاری یکان قصد داریم ابتدا توضیحات مختصری در مورد نرم افزار CRM در اختیار شما بگذاریم، سپس شما را با مرکز تماس تلفنی VOIP آشنا می‌کنیم و در پایان به سراغ یکپارچه سازی نرم افزار CRM با مرکز تماس تلفنیVOIP خواهیم رفت.

نرم افزار crm

نرم افزار crm که به آن نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری نیز گفته می شود یکی از ابزارهای بسیار مؤثری است که می توانید ارتباط خود را با مشتریانتان حفظ کنید و همچنین پاسخگویی به نیازها و درخواست های آنها را به بهترین شکل و در زمان مشخص انجام دهید، داشتن ارتباط مؤثر با مشتریان یکی از موارد بسیار مهمی است که باعث پیشرفت کسب و کار شما خواهد شد.

از طرف دیگر استفاده از نرم افزار سی آر ام یکی از استراتژی های مهم و کارآمد در خصوص ارتباط با مشتریان است که به شما این امکان را می دهد تا بیزینس خود را از دیدگاه مشتری ببینید بتوانید فرصتها و نقاط ضعف موجود در کسب و کار را مشاهده و با توجه به آن ها برنامه ریزی های خود را انجام دهید. به همین دلیل کسب و کار ها از نرم افزار crm به عنوان بخشی از استراتژی خود استفاده می کند و از مزایای آن بهره مند می شود.

امکانات نرم افزار سی آر ام

امکانات نرم افزار سی آر ام تنها محدود به نسخه نرم افزاری آن نیست. شما می توانید از نسخه های تحت وب این نرم افزار که به شما اجازه می دهد بدون نصب بر روی سیستم خاصی از هر کجا و در هر زمانی که خواستید به اطلاعات و برنامه ریزی های مربوط به ارتباط با مشتریان دسترسی داشته باشید. همین موضوع باعث می شود که توجه مدیران به استفاده از چنین امکاناتی جلب شود، چرا که کار نظارت را برای آنها بسیار ساده خواهد کرد.

یکپارچه سازی نرم افزار CRM با مرکز تماس تلفنیVOIP

این نرم افزار برای شما تمامی فرآیند ها سازمانی و اطلاعات مربوط به افرادی که به هر شکلی با کسب و کار شما در ارتباط هستند را در اختیارتان قرار خواهد داد، اما باید به یاد داشته باشید که قبل از راه اندازی و استفاده از این نرم افزار به سوالات زیر پاسخ دهید:

• با راه اندازی این سیستم crm برای کسب و کار خود می‌خواهم به چه هدفی برسم؟
• آیا کسب و کار من این مرحله رسیده است که برای مدیریت دقیق اطلاعات نیاز به نرم افزار داشته باشد؟
• نقاط ضعف و مشکلات اصلی کسب و کار و سازمان من دقیقا چه چیزهایی هستند؟
• آیا در حال حاضر نصب نرم افزار crm با برنامه ریزی های من منطبق است و استراتژی های در نظر گرفته شده برای کسب و کارم را بهم نخواهد زد؟
بعد از اینکه به سوالات بالا جواب دادید و آمادگی استفاده از نرم افزار crm را داشتید، حتما به سراغ نصب این نرم افزار بروید و از مزایای آن برای کسب و کار خود بهره مند شوید.

مرکز تماس تلفنی VOIP

مرکز تماس تلفنی VOIP یکی از روش‌های جدید ارتباطی است که به شما این امکان را می دهد تا برای مکالمات تلفنی خود از شبکه های در نظر گرفته شده برای این کار استفاده کنید. تفاوتی که این گونه ارتباط با ارتباط تلفنی به وسیله خطوط تلفن سنتی دارد این است که شما به یک اتصال broadband نیازمند هستید. البته گفتنی است که شما می توانید از یک کامپیوتر شخصی به عنوان شبکه‌هایی که گفتیم استفاده کنید یا اینکه به سمت استفاده از سخت افزار های شتاب دهنده بروید. تلفن های voip دارایی تنوع بسیار زیادی هستند، به صورتی که که شما می توانید برای کسب و کار خود در ابتدا از تلفن های بدون نمایشگر ال سی دی استفاده کنید و یا اینکه بسته به نوع شرکت تان از گرانترین انواع این سرویس استفاده کنید که امکان برقراری ارتباط به صورت تماس تصویری با کیفیت را در اختیار شما قرار میدهد. مزایای استفاده از مرکز تماس تلفنی VoIP عبارتند از:
• ارزانتر بودن مکالمات به دلیل استفاده از بستر شبکه ای برای انتقال اطلاعات
• در صورتی که کسب و کار شما بزرگ باشد؛ استفاده از این تلفن ها کوچک تر، ساده تر و ارزان تر هستند بسیار به صرفه خواهد بود.
• نصب و راه اندازی این سرویس برای شرکت هایی که نیاز به ارتباط داخلی هستند بسیار ساده و راحت تر از سیستم های مخابراتی خواهد بود.
• احتمال خرابی این نوع تلفن از نمونه های مخابراتی پایین تر است.
• سازگاری بیشتر با سیستم های کامپیوتری به دلیل انتقال اطلاعات به صورت دیتا
• بالا بودن امنیت مکالمات

اتصال نرم افزارCRM با مرکز تماس تلفنی VoIP

اتصال نرم افزارCRM با مرکز تماس تلفنی VoIP یکی از امکانات اصلی مرکز تماس تلفنی voip می باشد. وقتی شما از این سیستم برای شرکت خود استفاده می کنید، وجود امکاناتی مانند تلفن گویا و برقرار کردن ارتباط با بانک های اطلاعاتی نرم افزار crm می تواند سرعت پاسخگوی شما را بالا ببرند که همین یکی از مواردی می باشد که باعث افزایش رضایتمندی مشتری شما خواهد شد. به همین دلیل است که گفته می‌شود استفاده از نرم افزار crm به همراه مرکز تماس تلفنی voip یکی از استراتژی هایی است که کسب و کارها می توانند برای پاسخگویی به مشتریان و بالا بردن سرعت عمل، رسیدگی به مشکلات آنها استفاده کنند.

این کار باعث می شود که بتوانند قبل از اینکه فرد با کارمندان شما هم صحبت شود، اطلاعات او را داشته باشید و بتوانید که با یک آشنایی قبلی به سراغ صحبت کردن با مشتریان خود بروید. یکی دیگر از امکاناتی که این دو سیستم در کنار هم، برای شما در را خواهند داشت این است که اطلاعات مربوط به مشتری و تماس های تلفنی با او به سادگی می تواند در این سیستم ثبت شود و برای اقدامات بعد ایشان را مورد استفاده قرار بگیرد.