نرم افزار ثبت اطلاعات مشتریان فارسی در مدیریت هر مجموعه و شرکتی بسیار کمک کننده خواهد بود. اولین گام در مدیریت ارتباط با مشتری این است که اطلاعات اصلی درباره مشتریان و اوضاع کسب و کار خود داشته باشید. علاوه بر آن، این داده ها باید منظم و دسته بندی شده باشند تا امکان گزارش گیری وفیلتر این اطلاعات راحت تر شده و در زمان کمتری بتوانید به نتیجه مورد نظر برسید. در دنیای مدرن امروز، داده ها از منابع ارزشمند هر کسب وکاری است که مدیران باهوش می توانند با استفاده از اطلاعات مشتریان، استراتژی های مفید  را اتخاذ کرده و با شناخت مزایای رقابتی خود، از دیگر رقبا پیشی گیرند.

با سیستم گروه بندی و دسته بندی نرم افزار ثبت اطلاعات مشتریان فارسی امکان دسترسی مستقیم به گروهای هدف  ایجاد می شود و می توانید تنها با چند کلیک، هزاران پیام کوتاه و ایمیل یا حتی فکس ارسال کنید.این نرم افزارها به دلیل قابلیت یکپارچه سازی در کنار نرم افزار  CRM ، با شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام، وایبر، واتس آپ و غیره در ارتباط بوده و شما می توانید با استفاده از نتایج این نرم افزارها، مشتری های خود را دسته بندی و گروه بندی نمایید و به صورت گروهی پیام های خود را بفرستید و بازخورد دریافت نمایید.

نرم افزار بانک اطلاعاتی مشتریان

نرم افزار بانک اطلاعاتی مشتریان که معمولا به صورت یکپارچه در کنار نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری قرار می گیرد پایگاه داده ای از اطلاعات مشتریان هر شرکت و سازمان است. بر اساس این داده ها شما می توانید نیازهای مشتریان خود را در هر مرحله ای شناخته و جامعه هدف خود را منطبق بر این نتایج تعیین کنید و محصولات و خدمات خود را هدف دار تولید و عرضه نمایید. به این صورت ضمن افزایش رضایت مشتری ، موجبات افزایش فروش و جذب مشتری های بیشتری خواهید شد. از دیگر ویژگی های نرم افزار جمع آوری اطلاعات مشتریان امکان ارزیابی سریع در مواقع لزوم است. در هنگامی که شما نیاز به تست و بررسی موارد مختلف دارید و لازم است که بازخوردهای مشتریان خاص را جویا شوید، با استفاده از نرم افزار بانک اطلاعاتی مشتریان می توانید به نظرات مشتریان مورد نظر خود دسترسی داشته باشید.

نرم افزار بانک اطلاعاتی مشتریان

نرم افزار جمع آوری اطلاعات مشتریان

نرم افزار جمع آوری اطلاعات مشتریان به صورت کلی این گونه است که هر مشتری یا کاربری یک صفحه جداگانه دارد. اطلاعات هر کاربر بر اساس فیلدهای مشخص شده، درج و گروه بندی می گردد. با تجمیع این داده ها شما می توانید با دید وسیع تر و همه جانبه ای تصمیمات جدید را اتخاذ کرده و مطمئن گام بردارید. هم چنین می توانید مشتری های خود را اولویت بندی کرده و بر اساس مشخصات مختلف رتبه بندی کنید.

با بهره گیری از نرم افزار جمع آوری اطلاعات مشتریان می توان ارتباطی دو طرفه بین مشتری و کارفرما ایجاد نمود و فاصله بین درج نظرات و انتقال نظر و تجربه مشتری با تولید کننده یا ارائه دهنده خدمت را کوتاه تر نموده و به سرعت و سهولت به پیشرفت های مورد نظر دست یافت.

نتایج استفاده از نرم افزارهای جمع آوری اطلاعات مشتریان

نتایج استفاده از نرم افزارهای جمع آوری اطلاعات مشتریان عبارتند از شناخت و مشخص شدن هویت کاربران و ارائه خدمات مبتنی بر مشخصات کاربر، یک پارچه شدن تمامی روش های ارتباط شرکت با مشتری، افزایش میزان رضایت کاربر، بالاتر رفتن سطح کیفیت خدمات، امکان درج شدن تمامی داده ها و اطلاعات مشتریان را در بلند مدت برای شرکت به دنبال خواهد داشت.

جمع آوری اطلاعات مشتری می تواند قسمتی از پروسه ایجاد باشگاه مشتریان باشد. معمولا برای نگهداری و وفادار نمودن مشتری به داده های مربوط به مشتریان لازم است دسترسی داشته باشیم. این اطلاعات شامل تعداد مراجعات، فاصله زمانی بین مراجعات، میزان فعالیت، مقدار و نوع درخواست ها، علایق و سلایق خریدارها  است که امکان تحلیل و بررسی بهتر را برای شرکت ها به دنبال خواهد داشت تا در نهایت موجب تشویق مشتری و تضمین بازگشت او شود.

نرم افزار تحت وب جمع آوری اطلاعات

نرم افزار تحت وب جمع آوری اطلاعات نیز در بازار وجود دارد. به دلیل پایین بودن ضریب اطمینان نرم افزارهای تخت وب، ما این گزینه را به شما پیشنهاد نمی دهیم . نرم افزار ثبت اطلاعات مشتریان فارسی در هر ابعادی برای هر شرکتی باید بتواند افق دید جامعی از مشتریان شرکت را به مدیران بدهد.نمونه های زیادی از این نرم افزارها وجود دارد که معمولا به صورت یکپارچه در کنار نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری قرار دارد. استفاده از نرم افزار جمع آوری اطلاعات می تواند در بلند مدت، بهبود بسیاری در مجموعه شما ایجاد نماید. نرم افزار سی آر ام یکان نیز امکان جمع آوری و دسته بندی اطلاعات مشتریان مختلف را بر اساس فیلترهای دلخوبه وجود آورده است. شما می توانید برای تست این نرم افزار از قسمت دموی محصول، نسخه دموی نرم افزار را دانلود و استفاده نمایید.